dinsdag 25 oktober 2011

BEAUTYGLOSS PARTY!


beetje aan de late kant sorry, maar had niet zoveel tijd om deze artikel te plaatsen en stond te wachten tot ik de meeste foto's binnen had vandaar dat ik het nu even doe. Afgelopen zaterdag was de beautygloss party van Masha. Deze party werd gehouden om een meeting met haar lezers te hebben en gelijk haar verjaardag met iedereen te kunnen vieren. Vervolgens werd het dus een gigantisch feest met ongeveer 650 meiden/vrouwen.

Omdat het zo groot werd, is het uiteindelijk ook gesponseerd door Hannah (huidcaoch) deze deden ook een gezichts meeting tijdens het feestje om te zien hoe je pigment is, je bloedsdoorloop je zuurgraad en vochtbalans zodat je precies wist wat voor huidtype je had. ook waren er andere bedrijven aanwezig die workshops deden en producten verkochten. Lush, my dress, Bella Studio, WIT, Hannah, Rimmel, Herome waren aanwezig! mischien vergeet ik nog wel iets want er was echt genoeg te doen. Maar even genoeg geklets ik laat jullie lekker de foto's zien dan kunnen jullie zelf bekijken hoe leuk en groot dit feest was.

we kregen 3 bonnen, voor gratis red bill, bagel en cupcake.
de cupcakejes waren heerlijk!
foto's maken van de rimmel producten die verkocht werden.
ik met Masha, vind het niet een leuke foto maar wilde hem toch even delen.
producten uit de winkel van Masha, bybeautygloss.nl
ook lieve Cynthia kwam langs om te kijken bij Masha.
Met de lieve meiden, Patricia & Stacy ik kende ze al van de ecco event, maar hier kwam ik ze weer tegen en hebben we de hele dag met ze 3tjes rond gelopen erg gezellig.
Masha met Tom Sebastiaan, wie kent hem nou niet ?
ik met de lieve Tom, hij kwam na me toe lopen, wil je op de foto ? wat zit je haren leuk trouwens haha vond zo lief van hem, en zo kans laat ik natuurlijk niet gaan.
samen met Beertje Beers. Wat een geweldige naam heeft ze ook.

het was echt een zeer geslaagde dagje en heb ontzettend genoten. Vond het ook echt leuk om de meiden van de ecco event weer terug te zien en even lekker mee te kletsen. We hebben met ze alle nog een workshop gevolgt bij Rimmel, en verder heb ik de hele dag met de 2 meiden gelopen Patricia & Stacy echt een schatte van meiden. Iedereen was ook echt aardig tegen elkaar en je kon zien dat iedereen ervan genoot. Masha de volgende keer ben ik er zeker weer bij, het was super. Na afloop kregen we ook nog een leuke zware goodbybag mee maar daar komt de volgende keer meer over ;)

2 opmerkingen:

  1. Wauw , dat zag er mij een leuk feest uit :) ik wou ook super graag gaan , maar het was iets te ver!

    Liefs' Armani xx

    BeantwoordenVerwijderen