zaterdag 22 oktober 2011

REVIEUW ACTION MASCARA

van de week was ik bij de action en daar vond ik een mascara. Deze nam ik gelijk mee om uit te testen voor jullie hij koste 1,69 totaal niet duur dus. Maar zou die ook echt goed zijn? lees verder en dan lees je mijn mening erover.


dit is de mascara van de action van de bekende action merk MAX het is een waterproof mascara met een dubbel lash effect.

uit de verpakking. Op de mascara houder zit een dop deze moet je eraf halen zodra je de mascara voor het eerste keer wilt gebruiken daarna kan je de borstel erin doen en erop houden. 

de borstel van de MAX mascara, ziet er goed uit, is helaas best een de dunne kant. Hou zelf meer van dikke grote borstels.

Me ogen zonder mascara, haha je ziet hier maar hoe kleine korte wimpers ik heb.

Mascara aangebracht met 2 laagjes.

Mijn Conclusie
Zoals je kan zien is me wimper wel zwarte gemaakt maar meer doet hij niet echt. Hij geeft mooi kleur aan maar verder vind ik hem alles behalve fijn. De borstel is hard en dun waardoor ik hem niet fijn vind werken, ook moet je goed oppassen met deze mascara dat je geen spinnenpoten krijgt want dat gaat heel snel met deze mascara. ik zou hem zelf dus overslaan! gebruik liever mijn Max factor mascara en deze beland dus in de prullenbak. hij gaf geen enkele volume of lengte het enige wat die deed is me wimper zwart maken. Er zit wel een lichte krul in maar dit komt doordat ik me wimpers eerst krul met een wimpertang.

3 opmerkingen:

  1. Lijkt me een fijne mascara! Jammer dat hij jou niet zo goed bevalt...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke post! Wat heb jij prachtige ogen.

    www.thisoddgirl.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb hem vandaag ook gekocht , ga hem deze week eens uitproberen :D

    Liefs' Armani xx

    BeantwoordenVerwijderen