vrijdag 28 oktober 2011

EOTD!

Van de week ging ik met 2 vriendinnen naar de Ladies Night van Pathe. Wat is dat nou hoor ik jullie misschien al denken. Nou Pathe (bioscoop) houdt eens in de 2 a 3 maanden een film avond speciaal voor vrouwen. tijdens zo´n avondje kijk je na een film die pas enkele weken later uitkomt in de bioscoop dus je ziet als 1e de film. je krijgt een hapje en drankje (popcorn) en na afloop krijg je een goodybag mee dit kost 12,50 uit me hoofd ik heb namelijk een unlimited pas dus betaal zelf nog maar 5 euro extra voor zo´n avondje.




voor deze ooglook heb ik mijn Too Faced naturel eye pallet gebruikt. deze is in 3 categorieën gedeeld en heb de Classic categorie gebruikt. Lijntje heb ik gezet met Gel Liner van Maybelinne en mascara is van Max Factor Falshh lash effect.

Verder droeg ik een zacht roze blazer met 3 kwart mouwen wit shirt een donkere jeans  en me heerlijk warme uggs. Hier ben ik helaas vergeten om een foto van te maken.

1 opmerking: