zaterdag 29 oktober 2011

DIP DYED HAIR

steeds vaker kom je het tegen, en er zitten zulke mooie variaties tussen waardoor ik ook zin krijg om het bij me zelf te doen. Waar heb ik het over? over de nieuwe trend de dip dyed hair. De onderste plukken van je haar in een leuk kleurtje geverfd of het nu blauw is of groen, roze of paars het ziet er heel tof uit. Ik heb via Weheartit.com een aantal leuke inspiratie foto's op gezocht zodat jullie ook een goeie beeld hiervan krijgt.

dit vind ik zelf echt heel mooi, het valt niet super veel op en is op subtiele manier aangebracht maar toch zie je het goed! dit zou ook echt iets voor mij zijn, maar zou ik het doen?? hmm weet het nog niet. wat vinden jullie?


wat vinden jullie van deze nieuwe trend? leuk of toch niet jou smaak?

2 opmerkingen:

  1. Ik vind het echt prachtig :) Wou het een tijdje geleden ook laten doen , maar heb het toch niet gedaan :D

    liefs' Armani xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wonderful hair! I like it,and I like your blog! I have decided to follow you! Take a look at my blog, and if you like it follow me, I’ll be waiting for you! :-)

    Kisses,
    Miriam
    Fashion Crazy Ball and My Facebook Page

    BeantwoordenVerwijderen