zondag 30 oktober 2011

REVIEW COCUMBER & CACUS PEEL OFF MASK

vandaag een review van de Hema komkommer & cactus gezichtsmasker. Een tijdje terug was ik in de Hema en zag ik deze masker liggen die nam ik dus mee om uit te proberen. Deze masker reinigt je gezicht en verwijdert dodenhuidcellen, maar werkt het ook echt?


Het is een peel off mask dit houdt in dat je de masker van je gezicht kan aftrekken als die droog is. Op de verpakking bij gebruiksaanwijzingen staat duidelijk aangegeven als je een zeer gevoelige huid hebt je deze masker niet moet gebruiken. Ik zelf heb een gevoelige huid maar niet "zeer" gevoel dus nam de risico om hem toch te proberen.


Zodra ik hem op me gezicht aanbracht kreeg ik wel heel eventjes een brandend gevoel in me ogen dit komt waarschijnlijk door de geur. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik ontzettende gevoelige ogen heb en dit dus vaker heb. De masker droogte snel er stond op 20 minuten werk tijd maar binnen 10 minuten was die al helemaal droog en kon ik hem eraf trekken, het aftrekken ging erg gemakkelijk. Me huid voelde erg zacht en schoon aan na gebruik. Maar of die echt doden huidcellen verwijdert dat weet ik niet had geen last van velletjes op me gezicht!

me huid na het gebruiken van de masker.
Hij voelt dus erg zacht en schoon aan na gebruik, droogt snel op en gaat makkelijk van je gezicht af! Dus een prima maskertje voor als je, je gezicht even wilt reinigen.

2 opmerkingen:

  1. Waauw goed resultaat. ziet er echt goed uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw , mooi egaal gezicht heb je zeg!

    new outfit post
    www.mirfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen