woensdag 16 november 2011

ESSENCE VAMPIRE'S LOVE SHOPLOG

De meeste van jullie zullen het allang weten dat Essence dit keer met een limeted editen komt helemaal in teken van vampieren, super leuk ook vooral omdat de nieuwe Twilight film deze week uit komt! Je komt hierdoor dus al goed in de sfeer. Toen ik de collectie zag in de winkel heb ik ook een aantal producten gekocht om voor jullie te testen, heb alleen de poeder, 1 lipstain en 1 nagellakje niet gekocht de rest van de collectie heb ik dus wel in me bezit.


wat heb ik allemaal gekocht?

* Volumizing lash powder 01. eye need you
* Blush gelee 01. bloody mary
* Lipstain 02. true love
* Eye shadow pallet 01. love at first bite
* Nailpolish 02. into the dark
* Nailpolish 03. true love
* Nailpolish 05. hunt me if you can

binnenkort komen de reviews van de producten op me blog te staan, hou me blog dus in de gaten als je benieuwd bent hoe de product in het echt eruit ziet en wat ik ervan vind.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten