maandag 7 november 2011

PLANNING


vandaag wil ik jullie mijn nieuwe maandelijkse planning laten zien. Soms komt het er gewoon echt niet van om een blog te posten, hier wil ik zoveel mogelijk verandering in brengen. Vanaf nu ga ik dus ook met een maandelijkse planning werken. In deze post laat ik jullie dus weten wat jullie ongeveer elke maand van mij kunnen verwachten zodat jullie hier rekening mee kunnen houden, heb je ideeën laat het me dan zeker weten.

1 keer in de week
* EOTD (eyes of the day).
* Glossybox prodcut review.

1 keer in de 2 weken
 * NOTD (nails of the day).

1 keer per maand
* OOTD (outfit of the day).
* Budget tip.
* Favorieten van de maand.
* Movie time (film overzicht + mijn mening over de film, alleen die in de bioscoop draaien).
* Gezichtsmasker review
* Kijkje in mijn leven (doormiddel van foto´s).
* Foto tutorial.
* Tips en trucs met huis tuin en keuken apparatuur. 
* Inhoud Glossybox.


Een kijkje in mijn leven, zou ik elke eind van de maand gaan plaatsen net als de Movie time artikel. Mijn Favorieten van de maand komen elke begin van de maand op me blog te staan, en de andere artikelen komen een beetje random aan de beurt. Heb je nog leuke ideeën of tips voor me laat het me dan zeker weten, wie weet kan ik er wat mee.

1 opmerking:

  1. super leuk zeg,
    ook leuk om dit zo op je blog te plaatsen!

    new outfit post :
    www.mirfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen