dinsdag 8 november 2011

NOTD!


vandaag een nails of the day met de nieuwe LE van Catrice namelijk de Big City Life collectie, wat een mooie collectie is dit toch. Helaas is het me niet gelukt om de Berlijn & Sydney pallet te bemachtigen, mocht iemand deze hebben en toch niet gebruiken, ik zou hem dan graag van je over willen nemen.

Maar even terug na het lakje, vandaag de Londen lakje, een hele mooie zacht gele kleur. Vind hem erg mooi, terwijl ik juist niet zo van de gele lakjes ben, vind ik deze toch echt heel mooi. Erg leuk om te dragen rond de lente en zomer, en in de winter zou ik hem niet snel pakken.


Op me nagels heb ik 2 laagjes aangebracht voor een goeie dekking. Zoals je kan zien is het echt een zomerse/lente kleurtje en niet echt voor de herfst of winter maar ondanks dat moest ik hem gewoon meenemen. Hij lakt er fijn net zoals ik van alle Catrice lakjes gewend bent, en zoals ik al zei 2 laagjes en je hebt een mooie dekking.


Deze lakje is tijdelijk te koop bij de kruidvat zolang de voorraad aanwezig is, want het is een LE. het lakje kost net zoals alle Catrice lakjes 2,49 een mooie prijs.

2 opmerkingen: