zaterdag 19 november 2011

GLOSSYBOX REVIEW 1.


De eerste review van de glossybox. Vandaag review ik de nagellakje dat erin zat. Deze was van Herome w.i.c. collectie in de kleur Amsterdam een mooie mat rode kleur.


toen ik deze lakje in de glossybox aantrof was ik blij verrast wat een mooi rode kleur is dit zeg. Eerlijk gezegt ben ik niet zo fan van rode nagellak maar deze vind ik oprecht echt heel mooi, hij is mooi mat en het is een echt rood kleur. De keuze van de naam snap ik volledig wantja rood en Amsterdam dan denk ik toch gelijk zoals de meeste toeriste aan de wallen, dus de keuze van de naam is dan wel te begrijpen.


De kwastje van het lakje is precies goed, niet te groot en zeker niet te klein. met 3 veegjes en je hebt je hele nagel in gekleurd. Op de foto's draag ik ook maar 1 laagje want deze lak dekt echt heel goed en dat vind ik fijn. Merk dat mijn nagels beter omgaan met lakjes waarvan ik maar 1 laagje nodig hebt het blijft bij mij gewoon langer zitten dan als ik 2 of 3 laagjes nodig hebt.

3 opmerkingen:

  1. ziet er goed uit . echt mooi rood !
    Thanks voor je lieve bericht! blij met een trouwe volger als jou! (L)

    New outfit post; Fake fur it is!
    www.mirfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen