dinsdag 6 december 2011

KIJKJE IN MIJN LEVEN.

 * aller eerst sorry dat ik lang niet meer heb gepost, maar ben ontzettend druk met invalwerken en het zoeken naar een vaste baan, als het goed is, 
is het me bijna gelukt ik hoor donderdag of ik aangenomen wordt.


Doormiddel van foto's die ik de afgelopen maand heb gemaakt geef ik jullie een uniek kijkje in mijn leven. Op deze manier leer je mij beter kennen en krijg je een betere beeld achter de persoon van iilovemake-up.

November.

mijn kleine luilakje, ben echt gek op Simba.

op het werk aankomen en dan een bosbloemen krijgen van een ouder, omdat de dochtertje me de week ervoor onder gespuugd had wilde ze me op deze manier even verwennen en laten zien dat ze het vervelend voor me vond, Echt zo ontzettend lief.. en hoe wist ze het? dit zijn nog eens mijn lieverlings bloemen.

 Glossybox, dat was toch wel even een super leuk momentje om de eerste glossybox van Nederland te mogen ontvangen, super.

Hot chocolate with caramel van starbucks uitproberen.

Bij Tinneke Schouten met de hele schoonfamilie, ook al kende ik hem al blijft toch altijd leuk om weer te zien, heb weer stuk gelachen. 

 restaurant vandaag, verjaardag vieren van me ventje.


heerlijke desserts.


aan de munt thee zo jammie...


met me mooie ventje, tijdens zijn verjaardag bij restaurant vandaag.


mijn heerlijke desserts opeten.


ik kocht de prachtige Warm palette uit de MAC ice parade collectie, een look komt nog.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten