zaterdag 12 november 2011

GLOSSYBOX

 zoals ik al eerder liet weten heb ik de glossybox besteld, hij is nu eindelijk ook in nederland te verkrijgen. Vandaag kreeg ik hem binnen en dit wilde ik natuurlijk met jullie delen.

zo kreeg ik hem binnen.

en daarin zat een prachtige roze doos.

na het openen zie je een mooie verpakking met een briefje erbij.

voorkant van het briefje.

inhoud van de doos.

alle producten op een rijtje dar erin zat.

achterkant van het briefje, hierin staat wat erin ziet en waarvoor het is.

Ik ben zelf erg enthousiast over deze glossybox, er zitten leuke dingen in die ik zeker ga uitproberen. Ben nu al er benieuwd naar de december box. Binnenkort komen hier dus reviews over en horen jullie mijn mening erover. Wil je zelf de glossybox bestellen dan kan dat op hun site.



2 opmerkingen:

  1. super leuk ^^ ik had hem al op meerdere blogs gespot. het begint nu bij mij ook te kriebelen.. :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Ik ben benieuwd of er de volgende keer ook zo veel inzit!

    BeantwoordenVerwijderen