vrijdag 11 november 2011

SNOW FAIRY

Snow fairy is alleen te koop bij lush rond te kerst periode en is erg populair, ik was dus wel erg benieuwd waarom hij dan zo populair zou zijn, en heb hem dus gekocht. En ik kan je nu al vertellen dat ik een grotere fles na besteld hebt.
Wat zegt Lush over Snow Fairy

Snow Fairy heeft dit jaar gelukkig weer besloten bij ons terug te keren! Er zijn mensen die net zo zuinig met deze douchegel doen tot het weer kerst is, in de hoop dat dit zoete schatje weer een comeback maakt. Gelukkig is dat dit jaar weer het geval. Deze douchegel ruikt zoals ze eruit ziet, heel heel zoet. Naar zoete snoepjes, oh zo slecht voor je tanden, maar oh zo goed voor je humeur. Vergis je niet, dit is niet alleen een douchegel voor kleine meisjes, we kennen genoeg grote stoere mannen die heel gelukkig worden van een douchepartijtje met Snow Fairy!

Mijn Mening:

Allereerst de geur, Deze is echt heerlijk zoet. Er zullen genoeg mensen zijn die hem te zoet zullen vinden, maar ik vind hem echt goddelijk. Het ruikt zoals Lush zelf al beschreeft naar heerlijke zoete snoepjes. En het zegt ook al genoeg dat ik een grotere formaat na heb besteld. Hij werkt verder trouwens als elke andere douchegels hij schuimt goed en maakt je huid lekker zacht, de geur blijft ook even op je huid hangen, niet te lang na een uur ruik je hem al niet meer. Ik moet wel zeggen ik moet wel in de stemming zijn om deze heerlijke zoete douchegel te krijgen en gebruik hem dus niet elke dag, dit komt omdat hij echt heel zoet is, en je hier echt zin in moet hebben.

Hij is te koop bij Lush maar ook online, ga dus snel bij de dichtsbijzijnde lush winkel ruiken, ik kan hem zeker aanraden. Sinds ik hem heb snap ik goed waarom hij zo populair is. Voor 5,95 heb je een flesje van 100 ML maar zoals ik al zei hebben ze ook grotere formaten.

3 opmerkingen:

  1. Ik wil dit product echt super graag :) Kan niet wachten tot ik bij lush eens binnen ga ! :D

    Liefs' xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er echt heel erg leuk uit!
    ik wil zo graag iets van lush!

    xx♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik hou van zoet!
    ziet er leuk uit!

    en dankjewel voor je altijd lieve berichtjes! vind ze echt leuk om te lezen mop!

    New outfit post -
    www.mirfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen