zondag 13 november 2011

WENKBRAUW POEDER.


een belangrijke puntje in mijn make up routine is toch wel me wenkbrauwen bij kleuren. Dit maakt zo ontzettend veel verschil. In deze artikel wil ik jullie laten zien doormiddel van foto's wat voor verschil het maakt, alleen op de foto kwam het minder over dan in het echt.


hopelijk kan je het gelijk al zien, maar aan de Linker kant heb ik me wenkbrauwen dus al bij gekleurd en aan de rechter kant niet, zie je die verschil? In het echt valt de verschil dus nog beter op. Het is niet zo dat ik hele lichte wenkbrauw haartjes heb, maar meer dat ik niet veel haar heb. Er blijft altijd huid door me wenkbrauwen te zien, ze zijn gewoon van zich zelf niet vol. Door het bij te poederen met wenkbrauw poeder maak ik ze wel vol en zien ze er gewoon veel mooier uit.

Wenkbrauwen maken zoveel verschil in je gezicht. Ze kunnen je boos maar ook arrogant maken maar ook juist lief en aardig. Dit is gewoon een kwestie van hoe je ze epileert en bij kleurt. Heb je ze nog nooit bij gekleurd dan raad ik je dit dus zeker aan. Ik gebruik zelf de wenkbrauw poeder van Catrice zoals je bovenaan op de foto kan zien. Hier gebruik ik de lichtste kleur van.

3 opmerkingen:

  1. Ik gebruik liever een potlood dan poeder, maar ik vind het inderdaad erg veel verschil maken! Ik heb nog een kleine tip voor je, er staan een paar spellingsfoutjes in je artikel ;)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow dat is echt super mooi !, ik heb een vraagje over wenkbrauw poeder, blijft het goed zitten ?
    want ik gebruik altijd wenkbrauw potlood en dat laat ik er ook altijd opzitten ook als ik ga slapen en de volgende ochtend zit er niks aan mijn kussen en zijn ze nog pressies het zelfde, zal dat met wenkbrauw poeder ook zijn ? xx sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sylvia,

    ja ik vind dat het zeker goed blijft zitten. ik moet wel erbij zeggen dat ik altijd een oogprimer gebruikt en die breng ik ook standaart aan over me wenkbrauwen. zelf slaap ik niet met make-up op.

    BeantwoordenVerwijderen