maandag 14 november 2011

HUIS TUIN EN KEUKEN BEAUTY TIP

vandaag de allereerste huis tuin en keuken beauty tip van mij. Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben. Zoals ik jullie al liet weten in mijn planning artikel ga ik dit elke maand een keertje doen. Dit is dus de huis tuin en keuken beauty tip van November.

Waarom ik deze artikel plaats is omdat we niet voor elke probleem meteen naar de drogisterij hoeven te rennen maar ook gewoon in onze keukenkastjes kunnen kijken. In deze artikel geef ik je dus een aantal tips en trucs wat je allemaal kan gebruiken uit je keukenkastje.


Mee eters verwijderen:

maak een handdoek nat en leg hem voor een minuutje in de magnetron, zet hem niet op de hoogste stand maar een beetje op de gewone stand, anders wordt de handdoek veelte warm, dit geeft niet maar dan moet je even wachten met gebruiken. Na een minuutje haal je de handdoek uit de magnetron en leg je hem over je gezicht, hierdoor wordt je gezicht gestoomd.

Nadat je gezicht hebt gestoomd, kan je eventueel je gezicht nog scrubben voor betere resultaat of een lekkere ontspannen gezichtsmaskertje nemen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten