woensdag 9 november 2011

LEMONY FLUTTER

er is al zoveel over gezegt en over geschreven maar kon het echt niet laten, ook ik moet er even iets over zeggen. En waarschijnlijk gaat dit zo cliche aanklinken maar het is echt mijn mening.


Wat zegt Lush over Lemony Flutter

Je denkt misschien dat het je nooit gaat lukken om een klein potje Lemony Flutter Cuticle Butter op te
krijgen voordat de datum verloopt. Zelfs al gebruik je het dagelijks om je nagels en nagelriemen mooi en
zacht te houden. Maar wij gebruiken het ook op onze hielen, ellebogen, tenen en andere droge plekjes.
Briljant!

Mijn mening:

laten we eerst beginnen over de geur. Citroen, citroen en nog eens citroen en nee het ruikt niet naar allesrieninger. Veel mensen vinden de geur van de lemony Flutter heerlijk, ik zelf vind hem persoonlijk te sterk, helaas. Maar ondanks de geur vind ik het echt een super product. Ik gebruik hem zowel als op me nagelriemen van me handen als van me tenen, Ook smeer ik hem op de droge plekjes bij me voetjes en dit werkt echt heel goed hiervoor. me nagelriemen zien er echt heel goed uit en me voetjes ook.

Ik kocht dit product voornamelijk voor me vriend, die had allemaal velletjes onder zijn nagels en zijn nagelriemen scheurde gewoon heel snel, hij moest minstens 1 keer in de 2 weken naar de manicure omdat het er anders niet uitzag, alles wat die probeerde niks hielp. Ja tot dat ik de Lemony flutter kocht hier was hij erg sceptisch over. Ja vast heb alles al geprobeerd en dan zou dit zeker wel moeten werken? En ja hoor na beetje aandringen heeft die het toch gebruikt en sindsdien is hij verkocht net als ik. Zijn velletjes onder zijn nagels zijn verdwenen zijn nagelriemen scheuren niet meer en het ziet en voelt gewoon zoveel beter. Ik kan je dus wel zeggen dat ik dit echt een wonder middeltje vind, en de mensen die dit nog niet kennen of gebruiken daar zou ik tegen zeggen KOPEN.... het verandert echt veel. Hij is gewoon te koop bij Lush maar ook online op de webshop van Lush. Hij kost trouwens 9.95 en dan krijg je een potje van 50 ml

3 opmerkingen:

  1. hmm klinkt heel goed!
    leuke revieuw meid!

    New outfit post - Wine red it is
    www.mirfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lemony flutter is echt ideaal voor je nagelriemen! Ik gebruik het bijna elke dag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Misschien moet ik deze toch maar eens aanschaffen.. Heb hetzelfde probleem als je vriend.

    BeantwoordenVerwijderen